Połączyliśmy siły z WWF, żeby chronić skarby polskiej i europejskiej przyrody – polskie rzeki.
Są piękne, dają nam wodę, jedzenie, nawadniają pola, są miejscem wypoczynku oraz schronieniem dla tysięcy gatunków zwierząt i roślin. Wisła, Warta, San i ich siostry są unikatem na skalę Europy.
Program „Strażnicy Rzek” powstał, żeby je chronić. Myśląc o ludziach i o przyrodzie chcemy, żeby polskie rzeki w przyszłości pozostały piękne i naturalne.
8 dni, 200 km pieszej wędrówki dookoła Tatr - dokładnie tyle pokonał Marek Kamiński w ramach projektu No Trace Tatra. Jego celem było zwrócenie uwagi na problemy, z jakimi zmaga się natura za sprawą człowieka, a także zaszczepienie idei odpowiedzialnego podróżowania. To wartości szczególnie blisce marce Geberit, występującej w roli jednego z głównych sponsorów przedsięwzięcia zrealizowanego we współpracy z Instytutem Marka Kamińskiego i Tatrzańskim Parkiem Narodowym.
Deficyt toalet publicznych to problem dotyczący większości polskich miast. Chcąc sie z nim zmierzyć, marka KOŁO stworzyła konkurs dla architektów na projekt koncepcyjny obiektu użyteczności publicznej z funkcją łazienki. Dzięki tej inicjatywie, o wieloletniej już tradycji, powstają elementy mikroarchitektury podnoszące jakość życia w przestrzeni miejskiej, a także idealnie wpisujące się w jej krajobraz.
Deficyt toalet publicznych to problem dotyczący większości polskich miast. Chcąc sie z nim zmierzyć, marka KOŁO stworzyła konkurs dla architektów na projekt koncepcyjny obiektu użyteczności publicznej z funkcją łazienki. Dzięki tej inicjatywie, o wieloletniej już tradycji, powstają elementy mikroarchitektury podnoszące jakość życia w przestrzeni miejskiej, a także idealnie wpisujące się w jej krajobraz.
Geberit przywiązuje szczególną wagę do racjonalnego wykorzystania zasobów naturalnych, dotyczy to przede wszystkim oszczędności wody. Z okazji 50-lecia spłuczki podtynkowej Geberit, flagowego produktu firmy, we współpracy z Fundacją Przyjaciółka, zainicjowano wyjątkową akcję pod hasłem „Pomaganie to nie wody lanie”.
Celem programu „Za potrzebą do Europy” było zwrócenie uwagi na problem jakości toalet publicznych. Geberit poprzez kompletną renowację i wyposażenie łazienek w wyjątkowych miejscach i obiektach świadczących o bogactwie polskiej kultury. Działania zostały zainicjowane w 2003, kiedy Polska przygotowywała się do przyłączenia do Unii Europejskiej roku i trwały do 2011 r.