Pytania i odpowiedzi
Do aplikacji Geberit Home
Masz pytania dotyczące aplikacji Geberit Home? Tutaj znajdziesz przydatne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Potrzebujesz dodatkowych informacji lub indywidualnego doradztwa? Serwis Geberit chętnie odpowie na Twoje pytania telefonicznie lub mailowo.
Wasze pytania i nasze odpowiedzi na temat aplikacji Geberit Home
Czym różni się aplikacja Geberit Home od aplikacji Geberit AquaClean?
Dzięki aplikacji Geberit Home można znaleźć wszystkie aplikacje Geberit w jednym miejscu. Wskazówki dla użytkownika zostały zoptymalizowane dzięki przejrzystym, dużym kafelkom i wyróżniają się intuicyjną obsługą.
Jakie korzyści daje mi aplikacja Geberit Home?
Aplikacja Geberit Home wspiera użytkownika, który zaczyna korzystać z toalety myjącej AquaClean. Oferuje ona łatwy sposób rejestracji urządzenia, dzięki czemu można skorzystać z przedłużonego okresu gwarancji. W aplikacji znajdują się również pomocne informacje na temat konserwacji i pielęgnacji urządzenia.
Z jakich funkcji mojego AquaClean mogę skorzystać za pomocą aplikacji Geberit Home?
- Zdalne sterowanie toaletą myjącą Geberit AquaClean
- Tworzenie osobistego profilu
- Wprowadzanie ustawień podstawowych
- Dostęp do instrukcji użytkowania
- Przeprowadzanie prac konserwacyjnych (np. odkamienianie, wymiana filtra)
- Oglądanie filmów instruktażowych (np. dotyczących odkamieniania)
- Odczytywanie wskazówek dotyczących konserwacji i pielęgnacji
- Sprawdzanie informacji serwisowych i kontaktowych
Mam zainstalowaną aplikację Geberit AquaClean. Czy mogę z niej nadal korzystać?
Zalecamy przejście na aplikację Geberit Home. W przyszłości będzie dostępna tylko jedna aplikacja, a aplikacja Geberit AquaClean przestanie być obsługiwana.
Jak powiązać mój AquaClean z aplikacją Geberit Home?
Połączenie odbywa się za pomocą funkcji Bluetooth (BLE, Bluetooth Low Energy). W smartfonie należy aktywować funkcję Bluetooth i włączyć udostępnianie lokalizacji. Kolejne kroki są wyświetlane w aplikacji.
Co może być przyczyną tego, że nie mogę połączyć mojej toalety myjącej AquaClean z aplikacją Geberit Home?
Jeśli posiadasz model AquaClean Mera Comfort, przyczyną może być starsza wersja oprogramowania sprzętowego (wersja 11.0 lub starsza). W takim przypadku firma Geberit zaleca wykonanie aktualizacji oprogramowania sprzętowego za pośrednictwem aplikacji Geberit AquaClean. Po pomyślnej aktualizacji oprogramowania sprzętowego można uzyskać dostęp do aplikacji Geberit Home i połączyć z nią swoje urządzenie.
Dlaczego muszę aktywować udostępnianie lokalizacji, aby korzystać z aplikacji Geberit Home?
Bluetooth Low Energy (BLE) jest powiązany z usługami lokalizacyjnymi w urządzeniach z systemem Android. Powodem tego są beacony (technologia firmy Google oparta na technologii BLE). Dlatego każde urządzenie z systemem Android wymaga włączenia udostępniania lokalizacji, aby móc korzystać z aplikacji, której komponenty współpracują z BLE. Geberit nie korzysta z udostępniania lokalizacji.
Skąd mogę pobrać aplikację Geberit Home?
Aplikacja Geberit Home jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS w odpowiednich sklepach z aplikacjami.
Jaką minimalną wersję oprogramowania musi mieć mój smartfon, aby zainstalować aplikację Geberit Home?
Obowiązują następujące wymagania systemowe względem smartfonów:
- Android: wersja 5.0 lub nowsza
- iOS: wersja 11.0 lub nowsza
W jaki sposób Geberit zapewnia bezpieczeństwo i ochronę danych?
Aplikacje i usługi IoT firmy Geberit są opracowywane i obsługiwane zgodnie z wysokimi standardami bezpieczeństwa. Ponadto w regularnych odstępach czasu przeprowadzany jest przegląd przez zewnętrznych, niezależnych specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa. Wytyczne RODO są przestrzegane przy opracowywaniu i obsłudze aplikacji Geberit oraz usług IoT. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w Warunkach użytkowania i Polityce prywatności.