Historia marki Geberit w Polsce sięga roku 1996, kiedy utworzył się w Warszawie polski oddział firmy. Wówczas Geberit zajmował się dystrybucją stelaży podtynkowych – co w stosunku do dnia dzisiejszego się nie zmieniło. Jednak wtedy była to jedyna grupa produktów, jaka znajdowała się w ofercie marki. Porównując ówczesny zakres oferty z dzisiejszym widać, jak długą drogę przeszedł Geberit i jak rozwinął swoje portfolio produktów. Stelaże Duofix, na polskim rynku znane wtedy jako Unifix, dopiero zaczynały rozgaszczać się w polskich łazienkach – z czasem zajmując w nich obowiązkową pozycję.
Ceramika oraz wyroby akrylowe w ofercie Geberit pojawiła się dopiero po 2015 roku, kiedy Geberit połączył się z koncernem Sanitec. Dzięki temu marka zyskała wiele zakładów produkujących miski WC, umywalki czy bidety. Tym samym otworzył furtkę do możliwości całkowitego urządzenia łazienki. Wówczas polska marka Koło, istniejąca od ponad 50 lat na polskim rynku, weszła w skład grupy Geberit, dzięki czemu zyskała szwajcarskie wsparcie w zakresie technologii. Geberit z kolei otrzymał wiedzę wyniesioną z pięćdziesięciu lat doświadczeń w zakresie ceramiki sanitarnej.
W ciągu ćwierćwiecza Geberit przeszedł ogromną metamorfozę, zarówno pod względem oferty jak i wizerunku. Współcześnie nazwa „Geberit” weszła do potocznego języka polskiego na określenie stelaża podtynkowego. Wiele osób nie wyobraża sobie budowy czy renowacji łazienki bez kupienia geberita do podtrzymania swojej toalety wiszącej. Pamiętają też, że jedyny oryginalny geberit pochodzi właśnie ze szwajcarskiej firmy.
Najbardziej jednak rozwinął się nasz zespół. Z grona ekspertów zajmujących się dystrybucją stelaży, wyrosła rozbudowana grupa składająca się ze specjalistów produkcji, projektowania, sprzedaży oraz wsparcia klienta. Poza działalnością zawodową udało nam się nawiązać wieloletnie przyjaźnie i wziąć udział w licznych akcjach i wydarzeniach, które nie tylko zbliżały nas do siebie i pozwalały na lepszą współpracę, ale rozwijały też naszą świadomość na temat wielkiej wagi wody w naszym życiu. I to właśnie z nieustannego rozwoju naszego zespołu jesteśmy szczególnie dumni – podobnie jak z tego, że naszymi mentorami są właśnie osoby, które 25 lat temu wprowadzały stelaże Duofix na polski rynek