25 Lat Geberit w Polsce

stara reklama Geberit Murator

Historia marki Geberit w Polsce sięga roku 1996, kiedy utworzył się w Warszawie polski oddział firmy. Wówczas Geberit zajmował się dystrybucją stelaży podtynkowych – co w stosunku do dnia dzisiejszego się nie zmieniło. Jednak wtedy była to jedyna grupa produktów, jaka znajdowała się w ofercie marki. Porównując ówczesny zakres oferty z dzisiejszym widać, jak długą drogę przeszedł Geberit i jak rozwinął swoje portfolio produktów. Stelaże Duofix, na polskim rynku znane wtedy jako Unifix, dopiero zaczynały rozgaszczać się w polskich łazienkach – z czasem zajmując w nich obowiązkową pozycję.

Ceramika oraz wyroby akrylowe w ofercie Geberit pojawiła się dopiero po 2015 roku, kiedy Geberit połączył się z koncernem Sanitec. Dzięki temu marka zyskała wiele zakładów produkujących miski WC, umywalki czy bidety. Tym samym otworzył furtkę do możliwości całkowitego urządzenia łazienki. Wówczas polska marka Koło, istniejąca od ponad 50 lat na polskim rynku, weszła w skład grupy Geberit, dzięki czemu zyskała szwajcarskie wsparcie w zakresie technologii. Geberit z kolei otrzymał wiedzę wyniesioną z pięćdziesięciu lat doświadczeń w zakresie ceramiki sanitarnej.

W ciągu ćwierćwiecza Geberit przeszedł ogromną metamorfozę, zarówno pod względem oferty jak i wizerunku. Współcześnie nazwa „Geberit” weszła do potocznego języka polskiego na określenie stelaża podtynkowego. Wiele osób nie wyobraża sobie budowy czy renowacji łazienki bez kupienia geberita do podtrzymania swojej toalety wiszącej. Pamiętają też, że jedyny oryginalny geberit pochodzi właśnie ze szwajcarskiej firmy.

Co zmieniło się w ciągu 25 lat?

Stara reklama Geberit w magazynie M jak mieszkanie
  • Geberit popłynął! – rozpoczęła się produkcja systemów rurowych, takich jak Volex, Mepla, Mapress.
  • Geberit też… spłynął! Na rynek weszły nasze systemy kanalizacyjne – seria niesłychanie cichych systemów Silent, PE, innowacyjne SuperTube i słynny na całym świecie system odwodnienia dachów Geberit Pluvia,
  • Po objęciu królestwa za ścianą, Geberit wziął w posiadanie także pozostałą część łazienki! W ofercie pojawiła się również ceramika łazienkowa i szturmem wdarła się w obraz nowoczesnych wnętrz. W połączeniu z funkcjonalnymi i pięknymi meblami łazienkowymi powstały zachwycające serie Geberit Acanto, Geberit Xeno2 czy iCon,
  • Geberit zagościł także pod prysznicem, stając się rozpoznawalnym producentem wysokiej klasy brodzików i odpływów prysznicowych, - Geberit kreuje trendy! Światło dzienne ujrzała rewolucyjna kolekcja Geberit ONE, która realizuje jednocześnie koncepcje Design meets function i Know how installed. Za ścianą ukrywa wszystkie części armatury, które nie pasują do wystroju łazienki, pozostawiając jedynie doskonale zaprojektowane elementy wystroju łazienki.
  • Co najważniejsze – Geberit przez 25 lat trwał jako niekwestionowany lider w zakresie stelaży i spłuczek podtynkowych.

Geberit także połączył ludzi Zobacz wywiad z dyrektorem ds.produktów

Aktywuj treści wideo Geberit

Obecne ustawienia prywatności nie pozwalają na korzystanie z tych treści. Czy chcesz aktywować kategorię plików cookie „Komfort/analiza”? Więcej informacji znajduje się w Oświadczeniu o ochronie danych.

Najbardziej jednak rozwinął się nasz zespół. Z grona ekspertów zajmujących się dystrybucją stelaży, wyrosła rozbudowana grupa składająca się ze specjalistów produkcji, projektowania, sprzedaży oraz wsparcia klienta. Poza działalnością zawodową udało nam się nawiązać wieloletnie przyjaźnie i wziąć udział w licznych akcjach i wydarzeniach, które nie tylko zbliżały nas do siebie i pozwalały na lepszą współpracę, ale rozwijały też naszą świadomość na temat wielkiej wagi wody w naszym życiu. I to właśnie z nieustannego rozwoju naszego zespołu jesteśmy szczególnie dumni – podobnie jak z tego, że naszymi mentorami są właśnie osoby, które 25 lat temu wprowadzały stelaże Duofix na polski rynek

Kilka słów na 25-lecie Geberit w Polsce