Portal Klienta MyGeberit
Wszystkie Twoje projekty, narzędzia i informacje o produktach w jednym wygodnym miejscu.

Wykorzystaj w pełni potencjał doświadczenia Geberit dzięki portalowi dla klientów MyGeberit. Od planowania łazienki po konfigurację produktów i konserwację – MyGeberit upraszcza zadania i zapewnia dostęp do wszystkich potrzebnych informacji.
Zaloguj się na swoje istniejące konto lub załóż je już dziś, aby uzyskać dostęp do MyGeberit.
Portal Klienta – często zadawane pytania Rejestracja i zarządzanie kontem
Kto może zarejestrować się w celu uzyskania identyfikatora Geberit ID i uzyskać dostęp do Portalu Klienta?
Rejestracja jest dostępna zarówno dla osób prywatnych, jak i profesjonalistów. Wybierz swój typ użytkownika z menu rozwijanego „Jestem”, aby uzyskać odpowiedni dostęp i możliwości.
Jakie informacje są potrzebne, żeby założyć konto Geberit ID?
Czy mogę zarejestrować ten sam adres e-mail zarówno do użytku prywatnego, jak i zawodowego?
Czy mogę usunąć swoje konto?
Logowanie i dostęp
Jak zalogować się do portalu MyGeberit?
Zaloguj się, używając swojego adresu e-mail i hasła lub poprzez Google, Apple, Facebook lub LinkedIn.
Zapomniałam/em hasła – jak je zresetować?
Nie otrzymałam/em wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym. Co mam zrobić?
Dlaczego niektóre pola na moim koncie są zablokowane?
Funkcje i narzędzia portalu
Jak mogę zarejestrować swój produkt (np. toalety myjące Geberit AquaClean)?
Zaloguj się jako użytkownik prywatny i przejdź do sekcji Urządzenia. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zarejestrować swój produkt. Po zatwierdzeniu rejestracji możesz zarządzać własnością lub aktualizować status produktu.
Jak długo trwa rejestracja mojego produktu?
Co stanie się z moimi plikami projektów, jeśli usunę swoje konto?
Języki
Czy mogę korzystać z portalu w preferowanym przeze mnie języku?
Portal jest wielojęzyczny, w zależności od lokalizacji użytkownika. Należy pamiętać, że dostępne są tylko oficjalnie obsługiwane języki.
Dodatkowe pytania i odpowiedzi
Czy mogę korzystać z portalu na urządzeniach mobilnych?
Tak – portal jest w pełni responsywny i dostępny na większości smartfonów i tabletów.