Portal Klienta MyGeberit

Wszystkie Twoje projekty, narzędzia i informacje o produktach w jednym wygodnym miejscu.

Portal Klienta Geberit na laptopie

Wykorzystaj w pełni potencjał doświadczenia Geberit dzięki portalowi dla klientów MyGeberit. Od planowania łazienki po konfigurację produktów i konserwację – MyGeberit upraszcza zadania i zapewnia dostęp do wszystkich potrzebnych informacji.

Zaloguj się na swoje istniejące konto lub załóż je już dziś, aby uzyskać dostęp do MyGeberit.

Portal Klienta – często zadawane pytania  Rejestracja i zarządzanie kontem

Kto może zarejestrować się w celu uzyskania identyfikatora Geberit ID i uzyskać dostęp do Portalu Klienta?

Rejestracja jest dostępna zarówno dla osób prywatnych, jak i profesjonalistów. Wybierz swój typ użytkownika z menu rozwijanego „Jestem”, aby uzyskać odpowiedni dostęp i możliwości.

 Logowanie i dostęp

Jak zalogować się do portalu MyGeberit?

Zaloguj się, używając swojego adresu e-mail i hasła lub poprzez Google, Apple, Facebook lub LinkedIn.

 Funkcje i narzędzia portalu

Jak mogę zarejestrować swój produkt (np. toalety myjące Geberit AquaClean)?

Zaloguj się jako użytkownik prywatny i przejdź do sekcji Urządzenia. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zarejestrować swój produkt. Po zatwierdzeniu rejestracji możesz zarządzać własnością lub aktualizować status produktu.

 Języki

Czy mogę korzystać z portalu w preferowanym przeze mnie języku?

Portal jest wielojęzyczny, w zależności od lokalizacji użytkownika. Należy pamiętać, że dostępne są tylko oficjalnie obsługiwane języki.

 Dodatkowe pytania i odpowiedzi

Czy mogę korzystać z portalu na urządzeniach mobilnych?

Tak – portal jest w pełni responsywny i dostępny na większości smartfonów i tabletów.