Strona używa plików cookies, aby ułatwić Państwu korzystanie z naszego serwisu. Korzystając z naszej strony zgadzają się Państwo na ich użycie. Więcej informacji w sekcji poświęconej ochronie danych osobowych .

OK
Geberit Polska

Ewolucja marek grupy Geberit

Sukces Geberit opiera się na ciągłym rozwoju. Od blisko 150 lat Geberit stale polepsza jakość życia ludzi.

Poprzez innowacyjne i estetyczne rozwiązania łazienkowe – łatwe w montażu, użytkowaniu i utrzymaniu w czystości – Geberit wyznacza nowe standardy w branży.

Geberit nie wprowadza zmian tylko po to, żeby coś zmienić. Przy każdej innowacji starannie dbamy o to, aby wspierała ona wspomniane wyżej cele.

Takie podejście przyczyniło się – i będzie się przyczyniać w przyszłości – do dalszego rozwoju Geberit.

Stawiamy na nieustanny rozwój

Rozwijamy naszą ofertę i rozszerzamy markę Geberit na całą łazienkę:

Z myślą o klientach i partnerach biznesowych łączymy kompetencje z obu obszarów, aby dalej rozwijać naszą koncepcję «Know-How Installed».

Dla klientów końcowych opracowujemy innowacyjne rozwiązania łazienkowe pod hasłem „Design Meets Function”, które łączą w sobie wzornictwo z funkcjonalnością.

Następnym logicznym krokiem jest włączenie marki Geberit do oferty produktów ceramicznych. W ten sposób, wspólnie z marką Koło, możemy obsługiwać różne segmenty rynku. Aby ludziom żyło się jeszcze lepiej i wygodniej. Razem stawiamy na ciągły rozwój.

Często zadawane pytania (FAQ)

Rozwijamy naszą ofertę i rozszerzamy markę Geberit na całą łazienkę myśląc o wszystkich klientach. Z myślą o klientach i partnerach biznesowych łączymy know-how z obu obszarów, aby doskonalić koncepcję «Know-How Installed».

Dla klientów końcowych opracowujemy innowacyjne rozwiązania łazienkowe pod nazwą «Design Meets Function», które łączą w sobie wzornictwo z funkcjonalnością.

Następnym logicznym krokiem jest włączenie marki Geberit do naszej oferty, tak aby była obecna w zarówno w obszarze „Know-How Installed” jak i „Design meets function”. W ten sposób, wspólnie z marką Koło, możemy obsługiwać różne segmenty rynku. Aby ludziom żyło się jeszcze lepiej i wygodniej. Razem stawiamy na ciągły rozwój.

Produkty ceramiczne i uzupełniające ceramikę pod marką Geberit zaprezentujemy oficjalnie na targach ISH w marcu 2019 roku, a następnie wprowadzimy je do sprzedaży pod nazwą zmienioną z Keramag na Geberit.

Na niektórych rynkach, na przykład w Wielkiej Brytanii, produkty łazienkowe Geberit zostały już wprowadzone w 2017 roku.

Tutaj nie ma żadnych zmian. Dane osoby kontaktowej i numer infolinii pozostają takie same.

Numer telefonu na infolinię oraz kontakt do naszych Doradców Handlowych i Technicznych można znaleźć w zakładce kontakt ( https://www.geberit.pl/o-nas/kontakt/ ).

Zmiana marki w żaden sposób nie wpływa na coroczne negocjacje cenowe.

Nie zmienią się również warunki. Produkty montowane «przed ścianą» (cenniki brutto dla klientów końcowych) i produkty montowane «za ścianą» (cenniki netto dla hurtowników) mają różny poziom cenowy.

Zaplanowana na rok 2019 zmiana nazwy marki z Keramag na Geberit nie będzie miała bezpośredniego wpływu na ofertę produktów marki Koło. W interesie naszych klientów będziemy dalej aktywnie utrzymywać i ulepszać naszą ofertę.

Obecnie w branży sanitarnej rozróżnia się elementy montowane «przed ścianą» i «za ścianą». Niekiedy obszary te przenikają się ze sobą. Produkty zintegrowane łączą je w płynny sposób, co zapewnia najwyższej klasy funkcjonalność i wzornictwo. Przykładem takiej integracji jest umywalka z syfonem znajdującym się za ścianą lub miska WC montowana na stelażu podtynkowym.

Produkty Keramag nie zmienią swojej funkcji ani wzornictwa, a jedynie znajdą się w sprzedaży pod marką Geberit i w ulepszonym opakowaniu. Aby zapewnić płynność procesów, zachowamy numery artykułów Keramag w przypadku produktów wytwarzanych w dużych ilościach, np. serii Renova i iCon.

Katalogi i materiały komunikacyjne dla marki Geberit zostaną zmienione lub zaprojektowane na nowo zgodnie z Corporate Design marki Geberit. Tak jak odbywało się to do tej pory, klienci będą mieć do dyspozycji różne materiały.

Na potrzeby marki Koło zostaną opracowane osobne katalogi i materiały.

Marka Keramag zostanie wycofana z zachowaniem 3-miesięcznego okresu przejściowego. W przypadku produktów wytwarzanych w dużych ilościach (np. serii Renova i iCon) numery artykułów nie ulegną zmianie, w związku z czym marka Geberit płynnie zastąpi Keramag. Nie potrzeba dodatkowego czasu na wycofanie marki Keramag ani na zebranie zapasów magazynowych marki Geberit. Harmonogram przedstawia się następująco:

  • Do kwietnia 2019 roku: dystrybucja produktów Keramag prowadzona jest bez zmian.
  • Od kwietnia do czerwca 2019 roku: okres przejściowy z mieszanymi dostawami pozostałych produktów Keramag i nowych produktów marki Geberit (uwaga: produkcja artykułów Keramag zostanie wstrzymana; Geberit zadba o to, aby w ramach jednego zamówienia nie były dostarczane mieszane produkty obu marek).
  • Od lipca 2019 roku: całkowite wstrzymanie dostaw produktów Keramag i sprzedaż wyłącznie produktów marki Geberit.

Geberit planuje dostosowywanie/wyposażanie punktów sprzedaży równolegle do wprowadzania produktów ceramicznych pod marką Geberit w latach 2019–2020. Firma Geberit pokryje dodatkowe wydatki wykraczające poza standardowe koszty.